dinsdag 15 februari 2011

Wishlist

My wishlist(Sophie)

Tjaa mijn wishlist.(Sophie)
Op dit moment valt het reuze mee.
Ik heb soms van die periodes dat ik helemaal nergens behoefte aan heb. Eigenlijk zit ik nu midden in zo'n periode. En als ik kijk naar mijn wishlist. Zijn er maar 2 dingen die echt heel graag wil.
Hier is ie dan hoor!

Blackberry curve 8520
Ik wil deze telefoon heel graag. Ik zal er dan ook lang voor moeten sparen. Hij werkt heel fijn. Ik heb namelijk al ff mogen proberen op die van vriendinnen. En ik vind het een mooi model. Deze telefoon wil ik niet omdat hij 'in de mode' is. De telefoon die ik nu heb vind ik niet zo fijn werken, ik ongeveer een jaar geleden in het toilet gevallen( yeep it's really true, stupid hé?!) om die redenen doe hij het ook niet zo goed meer. Toch heb ik mijn mobiel pas een jaartje. Eigenlijk heel kort. Maar dat besef ik mezelf wel.
Ik zal er voor moeten sparen maar dat heb ik er wel voor over.

Parfum Avril Lavigne:


Deze parfum wil ik al een tijdje. Een hele goede vriendin van me heeft deze parfum. En wat ruikt ie lekker!!Ook de verpakking vind ik heel mooi. Vroeg of laat zal deze in mijn parfum stash verschijnen ;-)                  

De laatste dingetje die ik graag zou willen zijn:

  • Droogshampoo
  • Heat protector
  • Mono eyeshadow, Olijfgroen
Dit is mijn wishlist!
Laar jou wishlist achter bij de reactie's!!

Liefs,
Sophie en Julie












1 opmerking:

  1. Wauw soofje, dat wordt sparen!
    ik denk ik plaats eens een reactie, jullie eerste! gefeliciteerd!
    maar even mijn wishlist:
    -een daggie shoppen in A'dam met jullie
    -een weekie new-york winnen!(telt dat ook? its a wish!)
    -nieuwe kleding
    -een groene concealer om rode plekjes mee weg te werken
    -een normale concealer stift
    -een nieuwe dure goede lipgloss
    -een nude lipstick
    -een paar kettingen en armbanden, daar heb ik er niet genoeg van
    -turkoois nagellak
    -alvast sparen voor studie in LA en een volkswagentje

    Nou mooie wishlist toch? aan het eind van het jaar wil ik het allemaal hebben!
    xxxlysm

    BeantwoordenVerwijderen