dinsdag 8 februari 2011

Geweldige maskers

Geweldige maskers

Laatst hebben wij samen maskers gekocht en dat in ons
filmpje gezet,
Ze waren van de kruidvat,en in de aanbieding 2 voor 1,-
(Aan een zo een pakje zitten 2 vast,dus 4 maskers)

Ik heb het groene masker daarvan gebruikt,
het Reinigende crememasker

En mijn commentaar over dit masker:

Geweldig!!!
Ik dacht,Tja,
van de Kruidvat,daar kan ik niet zoveel van verwachten,
maar ik had zin in een maskertje en ik moest mijn huid
nog extra reinigen en er stond Reinigend masker op,
Dus Ik bracht het aan,wachtte 10-15 minuutjes en
haalde het er daarna met een nat handoekje af,
en het resultaat:

Ik zag het toen niet goed,omdat het 23:00 s'avonds was,
en ging slapen,
Maar toen ik wakker werd waren de 'beginnende'
rode vlekjes/pukkels op mijn neus/voorhoofd,
helemaal verdwenen!

Ik ben hier echt heel erg blij mee,dit is echt een super
product,en ik raad het je aan het te kopen,
er zit 8 ml in en je kunt èèn zakje meerdere keren gebruiken
doordat er zoveel in zit.

Masker nr.2

Ook hebben we toe een roze masker gekocht,
dat kon je zien in het filmpje,
het: Hydraterend crememasker,

Ik ben dit masker gaan proberen doordat mijn huid
erg snel uitdroogt en het lelijk staat als het gaat
vervellen!
Mijn commentaar over dit masker:

Super!(alweer ;-))Ik had dit echt niet verwacht,
wat wel zo is is dat ik denk dat je deze hèèl vaak kan gebruiken,
het masker smeert namelijk vrij makkelijk en is fijn om te gebruiken.

Een tip:
Leeg je maskers in een potje/bakje en dek
deze af,het is namelijk zonde om deze weg te gooien!

En als laatste tip:
Nooit een masker dik aanbrengen zoals ze zeggen op
de verpakkingen,die dikke laag erboven werkt echt niet op je
huid in,en het drogen duurt vèèl langer!

Hier een paar foto's:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten