zondag 20 februari 2011

Knalroze L.A.Color nagellak

Knalroze L.A.Color nagellak

Ik ben nu op vakantie in Oostenrijk
En heb nog wel wat tijd over na het skiën,

En vandaag had ik zoveel tijd over dat ik
Mijn nagels ging lakken,
Ik had de Rode Catrice nagellak op waar ik
Eerder een artikel over heb geschreven
(zie make-up)

Aangezien de nagellak was afgebladderd,
En ik geen zin had in nog een keertje mijn nagels
Rood te lakken,ging ik in mijn tas kijken welke
Kleur ik op wou,

Ik had;

-blauw met parelmoer er doorheen verwerkt,
Deze koos ik niet omdat ik het een te koude
Kleur vondt,anders zou ik nog killer overkomen ;-)
-paars,deze vondt ik het gewoon niet helemaal,
Het kleurde overigens niet bij een van mijn outfits!!
(niet dat ik me daar normaal iets van aan trek;-))

En daar lag hij dan,de laatste keer dat ik hem gebruikte
Was ...een half jaar geleden?!

Maar goed,hij is nog steeds te koop,
En blijft heel lang goed!!
(is ook niet zo een dikke klodder nagellak;-))

Hier een paar foto's:

1 opmerking: