donderdag 17 februari 2011

Lipgloss Essence XXXL shine

Lipgloss Essence XXXL shine!

Laats was ik even in de Kruidvat,  en kon ik de drang toch niet meer weerstaan.
Na even twijfelen en een goed advies van mijn super friends, kwam ik er toch uit.
Ik ben voor een vrij donkere kleur gegaan, aangezien ik alleen nog maar lichtroze lipgloss had.
Ik heb deze lipgloss in 15 True love.
Met de naam ben ik het helemaal eens!
Ik werd meteen verliefd op de kleur en de lipgloss zelf.
Hier een paar foto's

              
Hier zie je de verpakking. Eigenlijk niets op aan te merken. Werkt voor de rest allemaal prima.



Hier zie je de dop. Ik vind dit persoonlijk heel goedkoop en plastic oogen. Echt jammer want de rest van de verpakking straalde dat totaal niet uit!!



\Hier het sponsappilicatortje. Werkt heel fijn. Je kunt precies werken, maar ook veel aanbrengen tegelijkertijd! Handig


Hier zie je de prachtige lipgloss op mijn arm. Je kunt zien dat er veel pigment in zit. Ook zitten er een  héle fijne glittertjes in. Deze zijn niet te zien op de foto. De substantie van de lipgloss is perfect. Plakt niet en blijft lang zitten!!



                                          Hier heb ik de lipgloss op mijn lippen! I Love it!



Hier zie je mij met de lipgloss op. Op de foto is de lipgloss iets minder fel dan in het echt. Toch blijft deze een van mijn favo lipglossjes.


De Essence XXXL shine lipgloss is te koop bij Kruidvat voor ongeveer 1,80 per stuk.
Dit is een hele fijne lipgloss!!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het XXXL shine effect niet héél erg terug zie op mijn lippen.

1 opmerking: