maandag 7 februari 2011

Tips&Trics Mascara!

Tips&Trics Mascara!

Ik heb altijd bij mascara last van een paar dingen,
hier een paar punten waar ik last van heb:

  • Plakken.Bij mascara heb ik er vaak last van dat mijn wimpers aan elkaar gaan zitten
  • Klonteren.Het is heel vervelend wanneer het daardoor er onverzorgd uitziet.
  • Dikke laag eromheen,probeer je onderste wimpers maar eens van mascara te voorzien,meestal komt er een dikke laag mascara onder je oog zitten :(
  • Minder van je wimpers worden gebruikt.

Hier heb ik zo mijn tips&trics voor,
en daar heb je natuurlijk ook de goede producten voor nodig!
Ik gebruik(wanneer ik mascara aanbreng) twee mascara's,
dat klinkt mischien alsof ik er duizenden lagen op smeer,
maar ik ga je nu uitleggen waarom:

Als eerste gebruik ik een 2b Mascara Aqua comfort,
je moet wel opletten dat je deze in de kleur zwart neemt!,

Deze mascara Is werkelijk èèn van de beste producten
ooit,de mascara heeft een borsteltje met kleine harde borsteltjes,
wat er voor zorgt dat het borsteltje niet met je wimpers meegaat,
waardoor je veel Volume creert,en al je wimpers uit elkaar blijven
en niet aan elkaar gaan plakken!Ook zitten er geen klontjes aan!!

Daaroverheen gebruik ik gewoon een andere mascara,met meer
pigment,de 2b heeft namelijk een niet al te duidelijke kleur,
waardoor het zonde is als je je mooie(niet aan elkaar plakkende)
wimpers niet ziet!Breng deze laag alleen wel dunnetjes en voorzichtig
aan,want voor je het weet zitten je wimpers weer aan elkaar!
Hier een foto van de 2b mascara!:

Wat ook belangrijk is is dat je je wimpers iedere dag schoon
maakt,dat helpt ook heel erg tegen klonteren!

Nu hebben we drie van de vier punten gehad!
(Klonteren,meer van je wimpers gebruiken,en plakken)
En als laatste:Je onderwimpers!

Als je mascara op je onderwimpers aanbrengt heb je grote kans dat
er een zwarte laag onder je wimpers verschijnt,het staat natuurlijk
veel mooier als het er gewoon schoon en verzorgd uitziet!,
En dan doe ik dit:

Wanneeer je je mascara aanbrengt op je onderwimpers leg je
een stukje wc-papier,mooi aansluitend op je oog,onder je wimpers
neer.
Je begint de mascara aan te brengen met het borsteltje en waarschijnlijk
komt er wat mascara op je wc-papier,
Als je dit goed hebt gedaan haal je het wc-papier weg en zit er helemaal
geen zwart onder je oog!

1 opmerking:

  1. Weetje wat ook heel goed helpt tegen aan elkaar plakkende wimpers? er is een borsteltje dat je ookwel voor je wenkbrauwen gebruikt, zo een met twee kanten, een kant borstel en de andere kant een soort mini kam, nouja ik link wel even een plaatje: http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://www.artofmakeup.nl/media/catalog/product/cache/1/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/f/i/file_21_38.jpg&imgrefurl=http://www.artofmakeup.nl/penselen/bellezipenselen/wenkbrauwborstelkam.html&usg=__9GE8lpfgFhKT5qoP_FYNfTJC0TY=&h=427&w=640&sz=15&hl=nl&start=0&sig2=IlfiRThqjNK8-M6CfGpXKw&zoom=1&tbnid=R26Y5dZtPv82GM:&tbnh=137&tbnw=193&ei=CttaTZWRJM3rOaSViaoL&prev=/images%3Fq%3Dwenkbrauwborstel%26um%3D1%26hl%3Dnl%26client%3Dsafari%26sa%3DN%26rls%3Den%26biw%3D1062%26bih%3D588%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=286&vpy=243&dur=2368&hovh=183&hovw=275&tx=199&ty=88&oei=CttaTZWRJM3rOaSViaoL&page=1&ndsp=15&ved=1t:429,r:6,s:0
    (gewoon even helemaal kopieren en plakken)
    en dan die 'kam' kant gebruiken na je mascara over je wimpers,
    soof heeft het me verteld en het werkt echt geweldig! je krijgt er ook meteen volume door!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen