dinsdag 8 februari 2011

Love..?! Niet met deze zinnen:

Love...?!Niet met deze zinnen!

Okè meiden,
Jullie zijn vast weleens iemand tegengekomen
die op je lijstje van:Niet in de buurt komen kwam..
En deze vond je ook nog eens leuk!

Of van die jongens die denken dat je achterlijk bent,
en een beroerd slechte openingszin gebruikte om
je te versieren!...

Van die combinatie ben ik al een heleboel
jongens tegengekomen die dat deden :(
Hier de top 5 slechtse/grappige openingszinnen!

Enne..Als het bij jou gebeurt,en je diegene
niet leuk vind,is het achteraf hilarisch!
(Al zit je dan nog weg te sluipen met je
vriendinnen om hem te ontlopen)

Openingszinnen,Niet proberen!

1. Hè jij,Die rook boven je hoofd hè?,
Rook je sigaretten of ben jij zo heet?

Reactie:'Ieuw,geen van beide!(Rot op!) XD

2.Zullen we een pizza gaan eten en daarna zoenen,
of zullen we de pizza overslaan?

Reactie:'Ligt eraan wie het is,als het die ene hunk is :D'

3.Ik ben bezig met een telefoonboek,mag ik je nummer?

Reactie'Ligt er weer aan,En ik zou zoiezo keihard lachen!;-)

4.Sorry,Ik had jeuk aan jouw kont

Reactie'Ieuw,maakt niet uit of het die ene hunk is,
zeg er dan niks bij!'

5.Wees maar niet bang,Ik ben zoiezo de knapste hier,
en ik ben nog vrijgezel!

Reactie:'Oke..1 woord: EGO!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten