zondag 6 februari 2011

Hema foundation!

Afgelopen vrijdag gingen wij samen naar een winkelstraatje in de buurt.
We zochten beiden al een tijdje een goed foundation die voldeed aan onze eisen.


De eisen waren:
  • Lang blijven zitten
  • Niet oranje worden op je huid(of veel te bruin!)
  • Makkelijk aan te brengen
  • Het liefst niet te duur
  • Een inhoud van minimaal 30 ml
  • En een mooie egale tint
Je hoort het al!
Dat zijn echt moeilijke eisen!
Sommige vind ik minder belangrijk dan de ander maar het liefst
wou ik toch wel een foundation met ze allemaal!


Ik kocht ongeveer drie foundations in korte tijd ,maar alle drie vond ik ze echt slecht nu had ik ook wel een keer gewoon de verkeerde kleur te pakken. Maar toen hoorde ik van een meisje dat ik de Hema foundation eens moest proberen gingen we die maar eens kopen! Deze bevat namelijk 40 ml , een bedrag van 3 euro en alle eisen die wij stelden! Ik ben erg tevreden over het product! voor die prijs moet je het zeker niet laten liggen!
Ook zit er vitamine E in wat er voor zorgt dat de bulten(rode vlekken,mee-eters,pukkels)
niet worden beinvloed door de foundation,dus het wordt niet erger!!!!!!!
(Wat bij de meeste wel zo is!)
We hebben de foundation in tint 01 en 02 gekocht Hier een foto van de foundations:

1 opmerking:

  1. ik heb ook de foundation van de hema. ik ben er wel blij mee.
    maar ik heb een erg gevoelige huid<
    ik krijg er een beetje rode plekken van. je zietze dan ook door de foundation heen. ik weet dat het beste is om het niet te gebruiken, maar nu ik het gebruik durf ik niet meer zonder

    heeft iemand een tip voor die rode plekken?
    ik wil graag foundation gebruiken.
    help!!

    BeantwoordenVerwijderen