dinsdag 8 februari 2011

'Lange rokken komen weer in de mode'

'Lange rokken komen weer in de mode'

Tss,Tuurlijk,
Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden,
Ik heb namelijk helemaal geen zin om in
de zomer/lente de school binnen te lopen
met een rok die tot mijn hielen is...
Kijk als je dan toch al een rok draagt!

Ik zeg niet dat je voor een mini rokje moet
gaan waarbij je nog niet eens hoeft te bukken
en we zien je onderbroek al!
(Wat trouwens ook een beetje sletterig staat)

Maar goed,terug naar het onderwerp,
Lange rokken,Ik geloof het niet hoor,
Vorig jaar zouden de wijde pijp broeken
weer hip worden,maar mode wordt niet
beslist,maar gemaakt,

Er zijn vrouwen vorig jaar die (net zoals mij)
dachten,'Wijde pijp jeans hè?No  WAY!'
En toen de Jeggings bedachten,
Voor degene die het niet weten,
een combinatie van een skinny jeans
en legging,ultra strak dus!

En uiteindelijk was er dan ook
nergens een wijde pijp jeans te zien!

Ik vind persoonlijk dat je gewoon moet
kopen en aantrekken wat je zelf leuk vindt,
Maar als die trend echt heel leuk vindt ;-)
gewoon doen!
hier nog een paar foto's:

                                          
Hm..Niet tot je hielen!



PS. Er zijn lange rokken die leuk zijn,maar niet tè lang!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten