maandag 31 januari 2011

Winterdipje, Now Way!

Winterdipje:
Het gebeurt ons allemaal wel eens:
Je hebt nergens meer zin in, de vakantie lijkt nog zo ver weg te zijn, en al dat huiswerk trek je niet meer!

Ja dit is een typish geval winterdip.

Onze tips om meteen uit/ aan een winterdipje te ontkomen!

  • Neem tijd voor jezelf, ga een lekker shoppen met vriendinnen, ga lekker op de bank zitten met een dekentje en een lekker kopje thee! Dit klinkt heel irritant en iedereen zegt altijd 'ik heb het veel te druk, daar heb ik geen tijd voor!' Maar geloof me: Als je  maar twee uurtjes lekker eens gaat zitten voor je zelf of even lekker gaat shoppen kun je er weer maanden op vooruit! Ik had zelf laatst ook zo'n dipje, En geloof me ik ben gaan shoppen met Juul en ben eens lekker gaan luieren een paar uur, en ik voel me nu al ongeveer 3  weken super Happy en voel me een stuk meer op gemak! Probeer het eens en laat het weten bij de reactie's of het heeft gewerkt!
        Good Luck, en luieren maar! :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten