zondag 30 januari 2011

Catrice Peach/Koraalrode Nagellak!

Catrice Peach/Koraalrode nagellak

Gister avond was ik samen met mijn zus mijn hakken
aan het inlopen,aangezien ik peeptoe's aan had ben
ik mijn teennagels toen knalroze gaan lakken,
met een Catrice nagellak,maar toen ik in mijn nagellak
tas keek(waar ik al mijn nagellak in bewaar ;-)) Kwam
ik weer een van mijn lievelings nagellakjes tegen,
een Peach-kleurige Catrice nagellak die nog redelijk
nieuw is en nog steeds verkrijgbaar!
Ik vind deze kleur persoonlijk heel mooi,ook vooral
voor in de zomer omdat het een vrolijke nagellak
kleur is! Hier een paar foto's










Je ziet hier goed(wat ik fijn vind)dat de kleur
van het flesje overeenkomt met de nagellak op de nagels!Meestal is dat niet zo.







Voor als je deze nagellak wilt kopen,
de nagellak koste ongeveer 1,95 of 2,50
De kleur is 030 met de naam :
Meet me at Coral Island,
Het leukste is nog wel dat Koraalrood
dè kleur van 2011 is!













Dit is de laatste foto,
Hier zie je goed dat de nagellak Koraalrood/
Peach-kleurig is!


Ik hoop dat jullie de nagellak mooi vinden!
xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten