vrijdag 28 januari 2011

Paris Hilton..

Paris Hilton..
Okè,Okè,
we weten dat ze graag in de belangstelling staat,
en dat de dierenbescherming 20 chihua's inmoest nemen
van haar,het  bestaat niet dat het nog nepper kan!
maar nog steeds!
Ze kleed zich echt goed,al haar outfits zijn tot de
punt uit gedacht!Geel gaat bij geel Rood bij rood,
Ze is een stylicoon,dat moet ik toegeven,
maar mijn rolmodel...Nee dankje :P
Hier een paar van haar(oude)outfits die hier
een goed voorbeeld van weergeven!


Geel bij geel wit bij wit,Deze Jumpsuit combinatie lijkt ècht
tot de punt uitgedacht!
Haar gele jumpsuit kleurt bij haar haarbandje(wow)
Haar witte kanten randjes bij haar tas,hakken en zonnebril!
Poeh!En ik dacht dat ik kieskeurig was ;-)

Blauwe shirt kleurt bij riem,Rode (leren)rok bij tas en
riem,jack bij rok..

Best wel bewondering voor haar hoor ;-)
Er iedere dag van top tot teen er perfect gematcht uitzien
lijkt mij een hèèle moeilijke job!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten