woensdag 8 juni 2011

Catrice Infinite Matt

De foundation die ik review vandaag zit zoals je misschien al had gezien, in het nieuwe assortiment van Catrice. Ik was erg benieuwd! Ik heb de foundation nu ongeveer twee en halfe maand. Tijd voor een rieview dus!

De Infinite Matt foundation van Catrice heeft een mooi uiterlijk.
Ten minste, dat vind ik dan. Erg fijn vind ik dat het flesje een pompje heeft. Ook het matte glas waar de foundation in zit vind ik erg mooi en chique. In het flesje zit 30 ml. Vrij normaal voor een foundation.

De infinite Matt foundation van Catrice is olie-vrij en belooft tot wel 18 uur te blijven zitten en matt te blijven. Ook belooft Catrice de huid te hydrateren en zacht te maken.

Of die Infinite Matt foundation van Catrice de huis écht hydrateerd kan ik natuurlijk niet checken maar eigenlijk geloof ik het niet zo. Zoals verwacht blijft de foundation ook geen 18 uur zitten. Na 5 uur vind ik dat de foundation zijn werk niet meer doet zoals hij dat deed aan het begin van de dag. De foundation maakt mijn huid op één of andere manier wél zachter. De foundation blijft ongeveer 3 uur matt.



De foundation is 5,99

Geen opmerkingen:

Een reactie posten