woensdag 30 maart 2011

French Manicure met Roze

Laatst ging ik mijn nagels lakken met een essence
french manicure set,bestaand uit een licht roze doorschijnende
topcoat,een witte tip-painter en 22 tipguides(deze helpen je om het randje
mooi te maken)

Toen ik mijn nagels had gelakt ontbrak er iets..
De lichtroze nagellak scheen té veel door,
ik had namelijk zin in een mooi(klein beetje)doorschijnende
roze nagellak.

Dus pakte ik mijn Catrice 'Sweet for Sweets' roze nagellak erbij,
en probeerde niet over mijn french manicure randje heen te gaan,
en het lukte!En als je 'tip guides'op zijn kun je voor 1,- nog 30
bijhalen,je kunt je tipguides ook meerdere malen gebruiken!
Hier een paar foto's,
(Ik heb alleen geen foto van de nog doorschijnende nagellak)
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten